måndag 23 september 2013

Bröllopstårtor!! S & O


Nu kommer äntligen de underbara bröllopstårtorna som jag fick äran att göra till S & O´s stora dag!


Dessa består av chokladbottnar fyllda med pollyfluff och hemkokt jordgubbssylt. Spacklade med smörkräm och täckta med sugarpaste. Rosorna är gjorda av flowerpaste/sugasrpaste. Övriga dekorationer består av kristyr och banden är sidenband. 


Trots att det har varit mycket jobb med dessa, och att jag många gånger undrat vad sjutton jag gett mig in på så är jag sjukt stolt och nöjd över mig själv och jätteglad och tacksam att jag fick äran att göra dessa! Tack för förtroendet att göra era tårtor och tack för en underbar och oförglömlig dag! All lycka till er! <3


8 tårtor totalt!

Main cake!

Närbild på rosorna

Passade på att premiäranvända min nya tårtställning





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar